nu åker han faktiskt

Benjamin åker hem imorgon det finns en hel del fördelar med det också han har varit här i två månader nu det är liiiiite för länge okej, men fördelarna är:

jag slipper byta om i mörker varje gång jag ska lägga mig (vill inte väcka honom)
jag slipper sitta och förklara nästan allt på engelska
jag slipper sitta och lyssna på när han spelar klassisk musik
och när han spelar på sin flöjt (okej om det hade varit något sexigt som munspel som bob dylan eller gitarr men flöjt hallå?)
jag får vara mer fri, jag slipper komma hem varje kväll typ
nu kan jag äntligen sova utan kläder sjukt varmt ju på sommaren, slipper ligga och svettas

okej det där sista kan ha varit ett skämt men den får ni ta och fundera på ;)

kommer kanske med de negativa nu men just nu känner jag mig fri nu kan jag göra vad jag vill tsss

out of control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0