just what I said

Idag var jag hos Anette, vi lyssnade på låtar jag tog med några jag kanske ska spela på julkonserten har inte bestämt mig än så det ska jag försöka göra tills nästa vecka så ska jag öva. Sen ska jag spela in i studio också, ska bara välja lite låtar. Vi kollade på youtube också för hon hade sätt en klipp på tv om Patti Smith och sa att alla som sätt henne var helt golvade och imponerade över hur duktig hon var på scen, hur hon uppträdde och det har jag läst också eller jag vet ju det eftersom alla som sätt henne säger det och jag har ju själv sätt det också. Även om hon är vild nu så var hon en aning vildare back in the day, 70-talet liksom!

Sen visade jag ett klipp på Patti när hon var med i en interjuv från 1978, sjukt kul! Anette bara "åhh, vad rolig och härlig hon är man blir helt kär i henne ju" "visst blir man sa jag?" haha. it's true. sen ler hon så sött också. Sen efter ett tag blev Anette helt rörd (Patti pratar på ett speciellt sätt, altså hon är väldigt djup emellanåt) Anette fick tårar i ögonen och sa "åh, jag blir helt rörd. Det är inte ofta jag blir såhär rörd av personer, tack så mycket för att du upptäckte henne Sophia så att jag också fick uppleva henne" haha. :) Sen bad hon mig spara klippet på hennes favoriter. så gulligt!

men det är sant, Patti Smith har något speciellt både när hon pratar, sjunger och allt annat hon gör. Man blir helt tagen av henne! Hennes röst när hon pratar är ju också bara för snygg!

Här är iallafall klippet, så kul och fint!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha funderar på om jag ska till stockholm och se miyavi:p

2009-08-01 @ 14:24:10
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0