jag är rätt lycklig sålänge jag har musiken i mitt liv



åhh väskan är packad, vi stannar ju bara 3 dagar. Åker imorgonbitti vid halv 7 , åhh :D:D ska bli så kul!!!!!!! sen tar vi flyget vid 10 tiden.. sen på måndag är konserten åhhh jag tror jag ska hänga vid konsertenhallen där hon ska spela hela dagen tänk så ser jag henne liksom? nej jag ska inte förvänta mig det då blir jag bara besviken!! Men klart jag blir förväntansfull när jag ser denna bilden:



Men tyvärr är det en stor konsert och jättemånga ska dit, var ju nästan helt slutsålt så fick inte jättebra platser men om jag hänger där hela dagen så kanske jag kan få en glimt av henne, man kan ju alltid hoppas!! Hon har ju fortfarande det från förr kvar i sig altså att man pratar med publiken och går runt och hälsar och sånt, det har jag läst att hon gjort men det är nog när det är på pubar hon spelar på och där är mindre folk!!! aja, detta får inte bli sista gånger jag ser henne spela :) Men hon har sagt att hon inte ens vet vilka låtar hon ska spela innan konserten det beror på hur publiken är häftigt men patti snälla spela denna låt på konserten, ni kan tro jag kommer att gråta då, mina tårar kommer rinna och om jag har otur min näsa också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0