Blonde

Var på bibloteket innan idag vid lunch, lånade en bok blonde hette den och är en biografi om marilyn monroe, jag älskar verkligen Marilyn. Hon verkar ha en helt underbar personlighet sen är hon dödligt vacker också, men vackrast är hon när hon är naturlig (som på bilden nedan) utan för mycket smink och det blodröda läpparna. Desutom är boken så sorlig iallafall det jag hunnit läsa och jävligt tjock, den kommer ta långt tid att läsa. Förresten så blev marilyn Monroe dödad, jag tror inte på det där crapet om att hon tog en självmord, det var någon av Kennedys people som ordnade det. Sen lånade jag några böcker om Andar och andra sidan förvånande? inte alls haha. Jag älskar det, jag ska lära mig.. jag vill också upptäcka min mediala sida.


Marilyn Monroe





Var på Mcdonadls med Lovisa och Elin ikväll, haha köpte marängswiss skitgott! Imorgon blir det karnevalen antagligen!! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0