00:55




När man är uttråkad tar man rätt många konstiga bilder gärna konstiga poser också som är skitfula egentligen men som sagt jag blir aldrig bra på kort.. sedan är det en fluga som attakerar mig också satte sig på min läpp också och när jag ska försöka vifta bort den så stannar den bara kvar jag som trodde flugor var rädda? och när jag får bort den flyttar den bara sig till ett annat ställe jag vet inte hur många gånger jag rört den med mina händer, jag tror ju den ska flytta sig spännande!!

Imorgon ska jag inreda mitt rum, sen är jag ensam hemma i två dagar kul.. vad kan man hitta på? eller vad kan man INTE hitta på rättare sagt?

KITTYY PURRYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0