den gröna milen

Har precis sätt gröna milen, har sett den typ två gånger innan men det var så längesedan så jag minndes bara några delar av den. Men jag ville först inte se den för jag vet att jag skulle börja gråta så himla mycket men jag kunde inte låta bli när dom andra såg den och nu sitter jag här och har precis gråtit, inte lite heller. Jag storgråter! Det är typ världens sorligaste film, sen är den ju helt klart en av världens bästa filmer, helt sjukt bra! Den där Stephen King gör typ bara bra filmer. Men i gröna milen gråter man inte bara på slutet utan flera delar i filmen. Men jag kommer iallafall gråta mig själv till söms inatt=/


Kommentarer
Postat av: sandra

usch den är så hemsk att jag inte ens klarar av att se den mer haha

2009-02-01 @ 16:52:25
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0