Fredag

Idag har jag varit och kollat på när Thelma och hennes vänner var och red :) Sen har jag kollat lite på couplings, varit och handlat.
jag har också läst New Moon ~~ andra Twilight boken, har kommit lite längre än halvägs. Har hunnit långt för jag läste liksom ut ettan i förrgår. nu ikväll gjorde jag och Thelma ett dansnummer som vi visade upp för alla, haha. skitkul, fast vi hittade på mest. Thelma spelade kille och jag var tjejen. :)

jag drömde en helt sjuk dröm inatt, att min farmors sambo hade en resturang och han letade reda på människor som han sedan dödade och la i maten på hans resturang och jag och några av mina vänner var så rädda att  vi skulle bli hans nästa offer. Han typ ville döda oss eller något, han var så skum och stirrade på oss hela tiden. Det var typ den äckligaste drömmen på länge, helt sjuk!!


Imorgon ska jag på bio och se Twilight, igen haha men det är ju så sjukt bra! Sen kanske vi ska åka skridskor på sjön:) Det är så kul sen på kvällen har jag lovat Thelma att vi ska göra ett dansnummer igen och visa upp. Våran Mormor kommer hit imorgon också:) Och Thelmas Farmor är här.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0