världens gråtfilm imorgon på TV.



Gröna milen kommer på tv3 imorgon, såg den på trailern idag och bara när jag såg den fick jag rysningar haha altså den filmen är en av världens bästa och jag bölar lika mycket varje gång jag kan inte prata så mycket som jag gråter. Det är liksom jättemånga sorliga scnener i den filmen liksom inte bara slutet som de är i de flesta filmer. Men perfekt då kan jag se den imorgon när jag ändå ska passa mina kusiner på kvällen Moster och hennes man Johan ska bort. Så jag ska laga mat och allt och då kan vi titta på den, Thelma kan iallafall läsa nu haha och kasper bryr sig inte:)

Kommentarer
Postat av: sandra

åh den är så hemsk

2009-08-22 @ 03:16:20
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0