monday, monday

Igår var det mysigt, först sjöng jag hos Anette eller egentligen inte vi satt i köket och lyssnade på Velvet underground och hon klippte min lugg. Sen pratade jag, anette och dario om musik, det var trevligt som då velvet underground och även chelsa hotel (musikhotellet, alla coola musiker både där på 60-70-talet;) och dom tyckte att jag skulle läsa musikhistoria för jag kan så mycket om gammal musik haha får väl tänka på det! :)

Denna låten spelades bl.a. fast det är lou reed som gjort den själv altså inte med velvet underground men sjukt bra är den!!

sen efter det så ringde jag philippe och undrade om jag skulle köpa hem godis, var sjukt sugen på det (brukar aldrig vara de) och eftersom det regnade så köpte jag även två filmer Hair från 1979 (har alltid viljat se den filmen och eftersom jag älskar grease så varför skulle jag inte älska den?) sen köpte jag det eller IT (den skräckfilmen med clownen) också eftersom han viljat ha den sålänge, mysigt med film när det regnar! Sen kollade vi på Hair och åt godis och drack cola! En mysig dag!! :) Förresten var Hair asbra och sorlig, SE DEN!! eller alla kanske har sätt den? den är ju rätt känd bara jag som är efter? IT är ´typ den läskigaste filmen jag sätt den där clowen skämmer livet ur mig varjegång lätt den äckligaste clownen jag sätt, seriöst kolla på klippet här under och hans röst herregud HEMSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0