Summer of 69? ehh 09 fast skulle hellre vilja att det var 1969 WOODSTOCK!!!!!

blev grease istället först eftersom Thelma och Kasper inte vågade se gröna milen men vi såg lite iallafall sen efter grease när Kasper somnat så kollade jag och thelma först på några sånger igen "Look at me im Sandra Dee" är vår favvo och så några andra haha så rolig. Sen såg vi slutet på Gröna milen och vi satt och grät.. Thelma vågade inte se när John Coffey skulle avrättas för hon tyckte det var för sorlig så hon blundade.. åhhh så sorligt det var, lika sorligt varje gång!

- Gjorde du något du inte fick - ja en massa men sen får jag ju typ inte göra så mycket heller

- Hur många badturer gjorde du - inte många iallafall!! Hatar att bada men kanske 5-6

- Shoppat mycket - en del, mest nu när jag är i stockholm!

- Vilken låt påminner dig om sommaren 09 - hmm.. ingen speciell faktiskt! Jag lyssnar ju inte på nya hits, lyssnar mest på gamla och de blir liksom inte sönder spelade på radion heller..

- Har det varit fint väder- ja en del men jag gillar regnet & oskan också, så mysigt !!

- Vad var det bästa med sommaren 09 - PATTI SMITH KONSERTEN :D men annars har det varit rätt kul när vi varit hemma hos micke på kvällen  och sen in till stan, haha!!

- Och vad var det sämsta - hmm... jag ville ju åka till peace and love eller hultsfred!! Ville gå på fler konserter, det var något av de sämre!

- Festade du mycket- inte för mycket men mest i början av sommaren efter jag kom hem från patti smith konserten vilket var 20 juli blev det inte lika mycket!

- Testade du något nytt- minns inte haha

- Blev du kär - haha men nä inte kär räknas förälskelser?

- Vad önskar du att du kunde gjort mer - resa, fler Patti Smith konserter och andra konserter :D

- Vem umgicks du med mest - hmm, Elin antagligen!

- Blev du sårad - hmm ja det blev jag

- Var du på något bio besök- HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRISEN BÄÄÄST ALSTÅ!!!

- Skadade du dig - räknas det om man blev skadad psykiskt? lite grann..

- Godaste drycken - cola & sprite

- Saknade du något/någon - just nu saknar jag charlie

- Vad spenderade du många timmar på - lyssna på musik, sova, glo på film, sjunga, spela gitarr (försöka ialalfall).

- Hur många kysste du - one

- Vilken festival - var bara på landskrona och helsingborgsfestivalen och sthlm hade någon sorts festival fast den var i maj haha den var mysig!

- Bästa live bandet - PATTI SMITH, OHHHHHHHHH!!!! DET ÄR KÄRLEK DE!!

- Vart reste du - Tyskland och såg & träffade Patti

- Vem var den roligaste personen - jag såklart och patti skrattar alltid åt henne

- Något du ångrar - hmm ja antagligen

- Sommaren 09s snygging -
HAHAHA JAPP DET FINNS EN DEL..

- Sista frågan, har sommaren 09 varit bra - Jappp, fast hoppas nästa blir ännu bättre och fler konserter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0