precis det som inte fick hända

jag har aldrig tyckte om lady gaga, hon har den fulaste stilen ever till och med courtney love klär sig bättre.. och hennes låtar är inget jag lyssnar på, gillar dem inte men jag kollade in henne på youtube för jag ville se hur hon är som person, för hon verkar jävligt konstig haha men hon verkar hur trevlig som helst och jag gillar pokerface den är helt okej..  åhh nej jag tyckte detta framträdande var hur grymt som helst visste inte ens att hon kunde sjunga såhär bra.. först acoustic sedan den vanliga versionen! riktigt bra... och hon är en grym performer inte lika grym som patti smith och alla punken/rocken back in the day men ändå ;) men nej jag ska inte börja gilla henne!!!!! men jag gillar henne bättre än förut iallafall då jag i princip inte tål henne!!

ROCK 'N' ROLL I MITT HJÄRTA
inget rnb skit!!!!!!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0