Harry Potter and the half blood prince

okej ska berätta lite om Harry Potter. Jag var inne i stockholm igår (bor lite utanför just nu) och jag kollade lite i affärer eller egentligen bara i en Punkt Shop haha, köpte de två tröjorna Ramones, CBGBS var där inne rätt länge för det fanns en massa saker jag ville ha speciellt en massa tröjor, men köpte de två och tänkte gå in där senare igen. Efter det så började det plötsligt regna jättemycket. Så precis innan jag gick in i affären så hade jag sätt en SF skylt, så tänkte perfekt då kan jag ju gå på bio och se Harry Potter eftersom jag längtat efter det så länge så gick in där och ställde mig i kön tog säkert mer än en halvtimme att komma fram, men bion gick inte förän 15.20 så hade ungefär en timme på mig att göra annat så efter jag köpte biljetten så gick jag till H&M och provade lite saker, hittade ett par byxor, underkläder och en mössa jag ville ha men sen var klockan så mycket och skulle handla godis också så jag sket i det och tänkte att jag skulle köpa det efteråt. Så jag gick in och köpte godis och sedan gick jag och såg Harry Potter och halvblodsprisen..

Fick typ 3 SMS och samtal undertiden haha, typiskt! Fick försöka svara så gott jag kunde, men svarade inte på samtalet. Men missade inget iallafall, och måste bara säga att filmen var helt underbar.. Väntan var värt det, seriöst.. den som väntar på något gott... som man brukar säga.. Har tjatat om den filmen nu i en månad nu men det har aldrig blivit av de jag skulle sätt den med har det inte blivit av så nu såg jag den själv, då kan man iallafall lita på att det blir av. Jag tycker det är lite mysigt att gå själv. Ibland gillar jag att vara själv! Folk får väl tro att jag är mobbad och konstigt who cares? jag är konstig, jag är annorlunda men på ett bra sätt, jag gillar att vara annorlunda :) "Just be yourself. Everyone else is already taken!" - Oscar Wilde

Men mer om filmen, det var nog den sorligaste filmen av alla Harry Potter filmerna hittils, men också den bästa. Jag grät nästan på slutet och det var den roligaste Harry Potter filmen också, skrattade så mycket. Haha speciellt åt Ron. Haha min favorit! Fast den varade i 2½ timme så tröttande jag inte en minut, ville inte att den skulle sluta. Längtar redan tills de andra två kommer ut. Hoppas inte det tar lika långt tid för nästa film att komma ut! Hörde en tjej säga att hon var besviken? haaa hur kan man vara det? fan den bästa Harry Potter filmen av alla.. åhhhh så bra den var, ska se den en gång till :)

När jag var yngre ville jag att det skulle finnas på riktigt hela Harry Potter världen, jag trodde typ att det fanns på riktigt, jag intalade mig själv det.. Väntade på att mitt brev från Hogwarts skulle komma hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0