go away

seriöst, jag är så trött på mina jävla acne att jag spyr.. jag ser inte klok ut utan smink och jag hatar att gå i smink speciellt på dagarna när de är sol ute.. vem vill gå i smink då liksom? inte jag iallafall och jag är trött på att se ut som en jävla prickig krov då!! Jag vet inte om det har att göra med att jag äter så himla mycket onyttigt eller vadå? men jag tänker iallafall prova för inget medel eller något hjälper så nu tänker jag inte dricka läsk, äta godis och annat onyttigt på länge.  nu ser jag hemsk ut, det kan iallafall beror på mens iofs.. då kommer det alltid extra haha! men ändå, orkar inte längre.. vafan kan man inte se ut som typ marilyn monroe och såna gamla stjärnor i huden för? det fanns inte lika mycket skit att proppa i sig förr.. vafan jag skyller på dagens samhälle.. sluta komma på med nytt jävla skit finns för mycket!!!!!!! nu är sommaren snart över så nu tänker jag sluta dricka och äta skit, får se om det hjälper om inte kommer jag väl börja igen antagligen haha, iallafall lite..


Ge mig Bebe Buells hud


och marianne faithfulls

och marilyn såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0