not one more, im gonna fucking die

kom hem vid kvart i nio, Charlotte hämtade mig på stationen! Åkte inte in förän vid halv 4, Johan skulle äta med några jobbkompisar så han skjutsade mig in till stan och vi tog en klass sedan skulle han ta båten till någon Ö där de skulle äta. Sen gick jag vidare in mot stan, en massa turister var där. jag trodde jag var vilse men helt plötsligt var jag vid gallerian men sen efter det gick jag vilse lite, kände igen mig men skulle gå till sergelstorg och visste inte vilket håll det låg åt. Men till sist hittade jag iallafall :) Jag handlade först en Keith Richard Biografi, wioooo he's damn hot! Den är skriven av Victor Bockris som också skrev biografin om Patti Smith jag läser just nu :) sen handlade jag iallafall en stickad tröja kan ha den som klänning också.. sen handlade jag en mössa inne på hm, altså typ en virkad.. typ en basker nästan passade till mitt svarta hår :) Sedan gick jag och åt på Bruger king, efter att ha gått så länge, när jag gick vilse gick jag säger en timme minst gick fram en hel gata i uppförsbacke sedan fick jag gå tillbaka hela vägen igen haha. Sen efter det gick jag till tunnelbanan och gick inom åhlens snabbt, tittade på lite skivor bl.a.Rolling Stones, Patti Smith (vill ha hennes album Twelve, men det är så dyrt på åhlens), Janis Joplin (ska nog köpa en skiva med henne som jag hittade där, men kollar på cdon.com först om det är billigare), Bob Dylan, Lou Reed och sedan såg jag ett album med Nico och det var halva Priset (The marble index) åhhhh... Fast jag köpte de aldrig för jag hittade en DVD med ramones jag ville ha, eller två egentligen en dokumentär och sen en som jag inte vet riktigt var från deras konserter antagligen och en massa annat, ville ha båda men hade bara råd med en sålänge och de ropade i högtalarna "vi stänger om 5 minuter"så jag tog dokumentären. sen åkte jag hem!

det var min kväll, nu har jag ätit glass från glassbilen, muuuums och jag & charlotte har kollat på kvateret skatan på 2:an!!!

snackar med daniella på facebook tydligen ska hon nye mentorn vi fått vara sjukt tråkig.. typ de var tvugna att upprepa vad hon sagt att de inte fick glömma innan de fick gå osv.. altså åhhh neej INTE EN TILL... Bara hon inte nekar distansen haha, då jävlar! :)


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

läraren?! WHAAAAAAT?! ooooooooohnoooooooo

2009-08-21 @ 07:32:00
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0