Debbie har facebook


Debbie har facebook. Den riktiga, för hon har faktiskt Bebe Buell, Cheetha Chrome och Chris Stein (Hennes expojkvän under många år på 70-80-talet och som också är med i Blondie). Därför måste de vara den riktiga, för jag vet att både Bebe Buell och Cheetha är riktiga. De märkts pga. deras vänner (vet vem de många av deras vänner är, har sätt de i dokumentärer om bland annat punken) och på deras privatabilder.. Men även om jag vill så tänker jag inte skicka en vänförfrågan till Debbie för hon vill antagligen bara ha hennes vänner där, hon har ju bara 115 vänner och sedan heter hon Debby Harry där istället för Debbie Harry, antagligen för att inte hittas så lätt och sedan har hon inte ens en bild på sig själv. Fan, skulle vilja bli vän med henne men hon vill vara privat så jag respekterar det även om det svider haha. Får nöja mig med Bebe Buell och Cheetha och Bob Gruen som var en fotograf på 70-talet  (han fotade många bilder inom punken) han beättar mycket i boken Please kill me, han följde med på sex pistols turne i USA. Han skriver många galna saker där.

Lite bilder på Bebe Buell från hennes facebook


Bebe med en nyfödd Liv tyler och hennes dåvarande pojkvän Todd Rungren (nej, inte svensk) Liv trodde det var hennes pappa tills hon var 12 år..


Bebe Buell med hennes dotter Liv Tyler på hennes födelsedag


Bebe Buell, Hennes dotter Liv Tyler och Liv Tylers pappa Steven Tyler


Bebe Buell och hennes hundar, det är från albumet när hon och hennes man Jim semestrar på St. Barths


Bebe och hennes man Jim


Bebe's tauering där det står hennes mans namn Jim.

Bebe med sin tatuering där de står LIV (hennes dotters namn) och så hennes skor där de står Bebe på, ett klädesmärke, har en klänning därifrån som jag köpte i Las Vegas :)


Bebe på semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0