underbara brighton


Jag och min fina franska vän Axelle


Några st av oss

Stina

Jean Philippe eller JP som vi kallade honon. Han bor i sverige men han är halv fransk

Jag och min underbara franska vän Alice

Alice grillade korv haha eller försökte iallafall fanns ingen kol ahhaha

Jag efter glassen vi åt hela tiden ;P

Marie nicolas syster

Constance? tror jag hon hette, umgick inte med henne så mycket hah

Alice och JP :P

Nicolas i min kjol och diadem hemma i mitt hus eller där jag bodde i england hahaha

Nicolas i min säng

tss haha

nicolas haha vi skulle träffats i paris innan för han var inte där när jag var där sist, han var på semster annars bor han i Paris men jag har inte pratat med honom på länge nu:(


världens sötaste och underbaraste benjamin<3


Nicolas haha



chéri


åhh underbara Nicolas vad hände egentligen? jag kommer alltid att undra!


haha.. världens bästa underbaraste människa alla borde ha en benjamin


hahaha, denna bilden är så klockren kolla dansken Magnus i bakruden grön tröja hahah.. han skulle ta efter franskarna hahah




kommer aldrig glömma

Kommentarer
Postat av: sandra

haha tack så mycket :D radion snodde jag från mamma, haha. men de finns säkert tusentals såna på olika loppisar, eller hos din mormor;)

2009-04-06 @ 16:20:53
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0