åh saknar dig mon Chéri





Hahaha, hittade dessa bilderna.. Det är asgamla.. eller ialalfall 3 år.. från 2006 jag sa till benjamin att jag hade färgat håret svart och han sa att jag skulle sätta på webbcam och då tog jag på mig denna häx peruken och vi kunde INTE sluta skratta, vi satt och grät-- hahahahha.. precis som i Brighton, åhh saknar honom.. så sjukt mycket!! Håller på att dö!! Vi skrattade alltid.. han sa att varje gång han går förbi Burger King så tänker han på mig aww haha.. och jag tänker på honom för vi skrattade så jävla mycket en kväll när vi var där och det var precis när vi hade träffats haha första gången vi "va" och så skrattade vi så sjukt mycket, bästa vänner typ vi har samma humor och en riktigt torr sådan.... men iallafall så var det bara han och jag för de andra hade åkt hem.. fyfan som vi skrattade och så höll vi på att välta en marilyn monroe staty..haha undrar om den finns kvar, den var helt bruten haha..skitstor åhh saknar alla.. Älskar dig <3

je vous manque mon chéri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0