sitter och väntar på idol medans jag lyssnar på debbie harry åh det är kärlek

määäää, har inget att göra sitter och väntar på idol.i bakrunden går ett sjukt program på TV, med familjer som har dockor som barn aså, fan sjukt. Sitter och väntar tills idol börjar, vilket är typ en timme till. Lyssnar på Debbie harry och annan bra musik <3 Tänkte att jag skulle blogga lite för jag har absolut inget bättre för mig, men nu kom jag på att jag inte ha så mycket att skriva heller. men får väl ladda upp några fina bilder istället, borde egentligen plugga lite kanske fast det har jag iofs redan gjort, jävla naturkundskap prov :( nu ska jag läsa på den knäppa hemsidan igen, I LOVE IT:D

här får ni en fin bild på nancy och sid, finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0