Guitarr hero.. im the best!

här sitter jag och sjunger, alltid kul:) Jag och Philippe(min brother) har spelat guitarr hero hela kvällen nästan haha för vi fick det idag, så jäkla kul. Jag har aldrig provat innan men det har min bror och jag lovar man blir helt besatt och speciellt när man är grym som jag;) först gick det lite segt och dåligt för mig, men sen oj oj, för att bara ha spelat för första gången ikväll så måste jag säga att jag är ett riktig duktig. Min bror kom rätt långt och sånt på banan han har sin gubbe som heter "Sid vicious" (ja vi båda älskar sex pistols)fast jag tror han gjorde en ny sen men den var jävligt lik sid om jag får säga det själv och nu har jag har min gubbe "Debbie Harry" också rätt lik :) Det är en ROCK och PUNK, dvd så det är väldigt kul. Massa bra låtar, vissa som jag inte hört innan. Men iallafall, det är mkt roligare att spela till rock och punk än till såna lugna låtar. Men iallafall så hade han kommit aslångt på sin bana så hörde jag honom skrika från rummet "FAAAAAAAAAN, JÄVLA SKIT" haha det gör han alltid när han inte klarar något spel och nu klarade han inte en låt. Sen efter ett tag orkade han inte spela mer eftersom han inte klarade låten. så jag spelade med min gubbe "debbie harry" sen spelade jag då för det var första gången. Sen så tyckte jag att jag klarade rätt bra efter en stund och så frågade jag min bror vilken låt det inte var han klarade han bara "den franska låten, (som dessutom  var asbra, tyckte han då och ja den var faktiskt bra)" så jag tänkte att jag får väl prova den, hade inte provat den innan men när han gjorde den så såg den svår ut och den var ju svår för han klarade den ju inte. MEN sen när jag kommer tror ni inte att jag klarar den då? FÖRSTA GÅNGEN!!! Första gången jag ens spelar låten och har bara spelat guitarr hero ikväll, aldrig innan- aså måste ju säga det själv jag är ju helgrym:) jag visste inte att jag var så naturligt begåvad på spelet, och min bror bara "nej du kan inte ha klarat det, men det gjorde jag så nu är han där inne och försöker klara det, jag var där inne innan och kollade och han klarade det inte så han ville inte spela den låten längre haha. fyyyy faan vad jag är bäst :D  Jag har ju en riktig naturbegåving!

En låt som fastnat på huvudet, jag älskar refrängen och jag gillar faktiskt Hanna Montana, det är rätt kul jag erkänner:) Men I LOVE denna låten, den fastnar liksom. Hörde den i bilen idag på radion, viste inte ens att den gick på radion men det var ju kul:) Men har ju hört den innan det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vill också testa guitar hero! de verkar så kul.

2008-09-27 @ 16:40:58
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0