tisdag, längsta dagen


Igår var det en rolig dag, haha vi hade makeup, samhäll och svenska. På bussen från Makeupen skrattade jag och camilla åt en kille som satt framför oss för han kollade så konstigt och camilla visste vem han var, det var så kul, skrattade egentligen åt ingenting. slutade jag vid 2 och åkte med camilla till busstationen för där tar hon sin buss till häljarp jag blev av med mitt jävla busskort som jag nästan precis fyllt på. Men fick åka och ta ut pengar och så solade jag sedan på bussen hem ringde Elin så jag åkte tillbaka till stan med Elin och Lovisa och vi kollade i Affärer och fikade sedan åkte Lovisa till körkurs eller ngt.. jag och elin gick till polisen där hennes pappa jobbar och hämtade pengar sedan hemmakväll och kollade på film och sånt. När jag kom hem vid 7 såg jag att jag hade fått min älskade DVD som jag bestllde i Torsdags med Debbie harry i Blondie <3 Fast den var inseplad 1999 så hon var i 50 årsåldern då men ändå kul. Mamma och Pappa gillar också Blondie. Jag har beställt två nya DVD med Blondie. En konsert med Blondie Från när Debbie harry var ung och så en dvd med bara deras videos =D längtar tills dem kommer <3 kommer nog denna veckan, postern som jag beställde har jag inte fått ännu men den kommer nog snart:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0