onsdag, en helt vanlig dag i skolan typ.

hej.

idag i skolan gjorde vi ingenting, ovanligt? nej, ofta är det så på onsdagar lärarna bara springer runder. Prov imorgon så ska snart plugga, ehm ikväll blir det IDOL och EFTERLYST. Håller på att ladda ner avsnitten av 90210 det är bra. Igår såg jag de nya avsitten av Gossip girl, One tree hill och DESPERATE HOUSEWIVES, OMG vilka ändringar i DH det är i femte säsongen det är fem år senare och mycket har ändrats kan jag säga, ni som inte sätt det kommer bli chockade.

Idag har jag varit hos Anette och sjungit och hon klippte även mig, haha det blev så fint. HON KAN ALLT, Sjunga, måla, dansa, sminka, klippa, mm.. hon är kreativ. ville ju ha det lite kortare som Debbie Harry och det blev det ju:) Nu ska jag bara färga håret också men det får vi se när det blir av. Men iallafall, jag blir alltid så glad när jag är hos Anette, Vi kan prata om allt och jag blir alltid så glad när jag umgås med henne, trots att det skiljer typ 25 år mellan oss eller ngt. Hon ger mig alltid komplimager och menar det och säger alltid sanna saker och det är vad jag behöver höra för att jag har varit så osäker innan, inte riktigt vetat vem jag är och vad som är menningen med just mig, Vi pratar precis om allt och vi gillar samma musik och allt. Liksom ibland pratar vi om spöken (som hon också tror på) och ibland pratar vi om musik, film, skolan mm.. Hon hjälper mig alltid att må bättre, hon kommer vara en vän för livet. Men jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan henne, hon räddade mig på något sätt när jag var på botten, Det är som om någon där uppe i himmlen skickade henne när dom såg att jag låg på botten, Tack. Hon är bäst!<3



Debbie harry, inte riktigt så kort är det men det kanske blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0