Twilight

Det gick bra på repningen med instrument idag, iallafall för att vara förkyld :) Alla som spelar är så bra och roliga!

Iallafall ska berätta lite om filmen Twilight som jag såg i fredags, den var helt sjukt bra. Jag trodde verkligen inte att den skulle vara så bra. En av de bästa filmerna jag sätt. Jag älskar såna " fantasy filmer". Jag är helt förälskad i hela filmen. Kan inte sluta tänka på den. Sen han som spelade Edward är ju helt sjukt snygg tyyp den snyggaste jag någonsin sätt i hela mitt liv, både jag och elin sa det. haha :) direkt när vi kom ut från bion. fyyfan vad snygg han var haha :) eller mer vacker faktiskt!' Filmen var så vacker och hela berättelsen, ska köpa den när den kommer ut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0