ta mig tillbaka till havet, solen och människorna


Californien 2008.
dom dära glassarna är så jävla god, det var kit kat kex choklad krossat inuti chocklad glassen. ja jag förstår nog varför amerikanare är så feta. En liten cola var en stor i USA, plus man fick dubbelt så mycket för pengarna. åhh yogurtland, frysen yogurt med olika sorters bär som, jordgubbar, kiwi, hallon, banan, blåbär och desutom vit choklad, vanlig choklad, brownies, mm.. man fick plocka själv sen vägde man det. hoppas det kommer till sverige. Vi vart där typ varje dag, beroende eller vad, sjukt billigt var det med, 4 dollar för den största storleken och den var STOOOOOOOOR.


åhh, ta mig tillbaka till värmen:) 
jag kan inte vänta längre tills jag åker till Florida, så
jag kan sola, bada, gå i klänningar och bära mina
 älskade röda solbrillor jag köpte i Venice beach i
Califonien i sommras och mina älskade gladiatorskor.

nu ska jag gå och lägga mig och läsa "Den ocensuerade historien om Punken, Please kill me" heter den och den är så himla bra och mest rolig, så galna alla var. haha. så kul, önskar jag levde då.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0