måndag vad mer kan jag säga

just nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan med min pappa och bror, jag vet chockerande men har inget bättre för mig faktiskt. Imorgon blir det sovmorgon iallafall, det ska bli skönt som fan för jag har inte haft det på flera år känns det som och då har det bara gått en skoldag nu förstår ni hur illa det är, speciellt med en massa mardrömmer som jag har också, det skrämmer mig verkligen!

Nu ska jag ta lite frukt och fortsätta kolla,  det är ganska underhållande iallafall.. annars kan jag ju alltid sova lite medans det håller på  eller läsa lite senare blir det iallafall bosten tea party det är sjukt underhållande, får alltid en massa skrattanfall, filip och fredrik är bäst alltså som programledare och Carolina Gynning och Carina Berg får jag inte glöma:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0