let's move away together..

nu vill jag bara sluta skolan och dra iväg utomlands, typ till London, New york eller Los Angeles. Speciellt när jag ser Denna bloggen, verkar ha så kul. jag vill också ha så kul. Här i denna stan är det så tråkigt oftast iallafall.

´Men det blir florida till jul iallafall och sen blir det kanske Sydafika eller Thailand med klassen ;) haha. Vi ska jobba som volentärer eller något ifall vi vill, men det vill jag såklart:) Bara man kommer till värmen.

Idag gick jag hem till mormor och åt lunch och så gick jag och handlade Cosmopolitan, älskar den tidningen. Fick inspiration till att göra om mitt rum, tänkte göra det när jag kommer hem från florida på jullovet. Ska måla, tapetsera och köpa nya grejer och inreda och allt, jag älskar att göra det men det kan man nog inte tro om man ser mitt rum ,men jag har faktiskt inte haft tid.

Imorgon ska jag iallafall sjunga så det ska bli kul....

peace and love
/ S


debbie harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0