idag är julkonserten

Vi samlades klockan 12 på teatern, sedan var det rengep och sådant sedan gick jag hannah och emelie och fikade haha vi såg en pedofil och hannah sa "jävla peddo" så vi fick springa sedan ifall han hörde haha. usch! känner mig som 10 år igen:) men jag har alltid varit lite omogen, men jag pallar inte vara sån vuxen som inte kan släppa loss, fan vad tråkigt :P  och sedan hämtade pappa upp mig och nu så ska jag göra mig iorning och äta lite pasta med grönsaker och skaldjur, nyttig har jag börjar bli:) Farmor och hennes 2 vänner ska komma och kolla haha, har mycket press på mig nu. Kan inte ens texten helt, hur ska det gå? får väl hitta på ord ifall jag glömmer.  Nu ska jag locka håret lite och sätta upp det och sminka mig.

puss och kram
wish me luck:D


Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas de går bra:)

2008-11-29 @ 17:07:16
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Sophia

ja tack tack:)

2008-11-30 @ 16:52:17
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0