another day

idag var jag först i skolan, svenskan var rätt kul kom på en massa roliga ord :) Efter det gick jag och sjöng hos anette, tränar inför konserten nästa lördag. och sedan träffade jag elin och ellan i stan och vi kollade i lite affärer och sånt tills på kvällen sen hämtade pappa mig och elin och vi hyrde några filmer. Bla. Narnia och så en annan musikal film eller något..

ska nog till stan imorgon igen, hittade en snygg kofta och jag har behov av koftor!! och en frans klänning, och jag som älskar fransar, fransar,

JAG ÄLSKAR DE!!

Imorgon blir det nog Twighlight på bio med elin i helsingborg, ska bli kul alla säger den är så bra så:)


Var tvungen att lägga upp denna fina bilden på Kate moss och Pete doherty när
de var ett par och så någon annan gubbe där, vet dock inte vem han är. MEN
PETE DÅÅÅ, SÅ FUCKING SNYGG SOM ALLTID!!!!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

alltså jag vill också se den filmeeen. alla bara pratar om den haha. :(

2008-11-20 @ 22:13:19
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0