and the boy looks at johnny, Johnny gets the feeling

har faktiskt inget intressant att skriva, så vet inte varför jag gör det. men tänkte att det kunde vara lite kul. just nu sitter jag och lyssnar på Babyshambles, Pete dohety's band så bra och så lyssnar jag på Patti Smith:) innan idag vart jag i stan, solade lite och handlade fars dags present inte jag då men mamma. ja vi har rätt kul just nu, lite musik gör en alltid glad, det är en sak jag inte kan leva utan.

When suddenly Johnny gets the feeling he's being surrounded by
horses, horses, horses, horses
coming in in all directions
white shining silver studs with their nose in flames,
He saw horses, horses, horses, horses, horses, horses, horses, horses.
Do you know how to pony like bony maroney


puss på henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0