regniga söndag

Hej. idag har jag spenderat min dag med att hälsa på Farmor på sjukhuset. Sedan har det i pincip regnat hela dagen. Men det är mysigt ibland. Har spenderat en månad i Los Angeles och då sken solen varjedag så det spelar ingen roll för mig om det blir lite regn nu när jag är hemma. Sedan kollade vi på 27 dresses, väldigt bra och rolig film som jag såg i USA. Men den är så bra att jag kan se den igen :) Snart ska jag nog upp till stockholm, hann bara träffa dem en kväll imed jag kom hem från usa och nästa dag skulle dom åka. Jag måste träffa dom mer än  en dag. Vi ska nog upp till deras sommarhus, det är väldigt mysigt där. Man kan bada i sjön och hoppa stutsematta haha. Det är kul, men om man blir där för länge blir det rätt trist. Jag känner mig som Paris Hilton och Nicole Richie första gången jag var där. Jag hatar att sova i stuger, tycker det känns äckligt. Jag är precis inte är vilmarks tjej. Gamla stuger, utedass och insekter är inget för mig. men visst är det mysigt på kvällen när man badar i sjön, hoppar stutsematta och grillar god mat! Nu sitter jag och kollar på Det okända och ska beställa lite saker från forever 21 jag handlade där i USA, men måste handla där igen haha. Billigt och snygga kläder så det är galet. Ska även köpa en Iphone, pappas arbetskompis ska till Florida nu i september så hon frågade ifall vi ville ha något så kunde hon köpa det till oss. Vi ska även ditt i vinter så får se om jag köper en av henne eller i vinter.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0