födelsedag!

Idag fyller mamma år så vi har lite gäster och sen har vi ätit god mat, bla grillat och så självklart dessert en vit choklad mousse, jag älskar det! Imorgon åker vi till stockholm och hälsar på min moster och kusinerna. Hennes man är bortrest :/ så han är inte hemma tyvärr. Men vi träffade ju dom för en vecka sedan ändå när dom var här=P men alltid kul att träffas igen. Vi hann ju bara ses en dag när de var här för jag var ju i Los Angeles. Det ska bli asdåligt väder imorgon när vi åker bil. Usch, aja jag tycker det är mysigt när det regnar bara det inte blir vatten planning så. Det är lite läskigt om det regnar och blåser när man åker bil. Men vi får ta det försiktigt!

ska bli skönt att komma iväg iallafall, om någon vecka blir det nog London med Stina:)
 
♥ Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0